Eskişehir Sanayi Odası (ESO) Başkanı Celalettin Kesikbaş ve Yönetim Kurulu üyeleri, Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanlığı görevine yeni seçilen Adnan Karamanlı’ya nezaket ziyaretinde bulundu.
Ziyarette, Eskişehir ekonomisinin mevcut durumu, esnaf ve sanayi kesimleri arasındaki iş birliğinin güçlendirilmesi ile ortak çalışma alanları ele alındı. Taraflar, kente katkı sağlayacak projelerde kurumlar arası iş birliğinin önemine vurgu yaptı.
Görüşmede ESO Başkanı Celalettin Kesikbaş, esnaf ve sanayi arasındaki köprünün güçlenmesinin şehrin ekonomik kalkınması açısından kritik olduğunu belirterek, “Birlikte çalışarak Eskişehir’e daha fazla değer katacağız” mesajı verdi.
Adnan Karamanlı’ya yeni görevinde başarı dileklerinde bulunulurken, karşılıklı iyi niyet ve işbirliği vurgusu ön plana çıktı.