Bugun...



Büyükşehir Belediyesi eğlenceyi köylere taşıyor

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından geleneksel hale getirilen ve her yıl yüzlerce çocuğa unutulmaz anlar yaşatan “Köyümüzde Şenlik Var” etkinlikleri, ilçelerde ve kırsal mahallelerde büyük bir coşkuyla devam ediyor. Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce’nin de katıldığı şenliklerde çocuklar doyasıya eğlendi.

facebook-paylas
Tarih: 23-06-2026 14:03

Büyükşehir Belediyesi eğlenceyi köylere taşıyor

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından geleneksel hale getirilen ve her yıl yüzlerce çocuğa unutulmaz anlar yaşatan “Köyümüzde Şenlik Var” etkinlikleri, ilçelerde ve kırsal mahallelerde büyük bir coşkuyla devam ediyor. Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce’nin de katıldığı şenliklerde çocuklar doyasıya eğlendi.

 

Büyükşehir Belediyesi Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda gerçekleştirilen şenliklerde çocuklar; kukla gösterileri, şişme oyun parkları, eğlenceli yarışmalar ve birbirinden renkli aktivitelerle dolu dolu bir yaz günü geçiriyor.

 

Şenliğin son durakları olan Günyüzü ve Mahmudiye’de çocukların heyecanına ortak olan Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, miniklerle yakından ilgilenerek onlara kendi elleriyle dondurma ikram etti. Çocukların neşesine ortak olan Başkan Ünlüce, ailelerle de bir araya gelerek vatandaşların taleplerini dinledi.

 

Günyüzü’nde gerçekleştirilen etkinliğe Başkan Ayşe Ünlüce’nin yanı sıra Günyüzü Belediye Başkanı Hidayet Özmen ve Sivrihisar Belediye Başkanı Habil Dökmeci de katıldı. Renkli görüntülere sahne olan şenlikte çocuklar gün boyunca doyasıya eğlendi.

 

Mahmudiye Göletli Park’ta düzenlenen etkinlikte ise Mahmudiye Belediye Başkanı İshak Gündoğan, ilçede böylesine anlamlı bir organizasyonun gerçekleştirilmesinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek Başkan Ünlüce’ye teşekkür etti.

 

Şenlik alanlarında çocuklar ve aileler için çeşitli ikramlar da hazırlandı. Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Halk Ekmek A.Ş. tarafından üretilen taze simitler ile Belkent A.Ş. tarafından hazırlanan dondurma ve patlamış mısırlar katılımcılara ücretsiz olarak dağıtıldı.

 

Yaz boyunca devam edecek “Köyümüzde Şenlik Var” etkinlikleri kapsamında daha önce Çifteler, Sarıcakaya, Günyüzü ve Mahmudiye’de çocuklarla buluşulurken, şenliğin sonraki durakları ise Mihalıççık (23 Haziran), Beylikova (24 Haziran) ve Han (29 Haziran) olacak.







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
HABER ARŞİVİ
YAZARLAR

Web sitemize nasıl ulaştınız?


HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI